Často kladené dotazy
Potřebuji pomoc s vytvořením objednávky.
Zavolejte na tel. 739 888 949 a já vám pomohu projít celým procesem objednání na e-shopu. Při zadání objednávky na e-shopu je nutné, aby zákazník souhlasil se zněním všeobecných obchodních podmínek.
Mohu si do odeslané objednávky přidat další zboží, které jsem zapomněl/a ?
Ano, existuje možnost, pokud váš balíček ještě není zabalen a připraven pro vyzvednutí kurýrem. Zavolejte na tel. 739 888 949, a my vám řekneme, zda je možné položky přidat. V tomto případě byste vytvořili další objednávku s variantou dopravy osobní odběr a poznámkou při platbě v košíku - požadavkem přidat k objednávce č.
Kdy mohu očekávat svoji objednávku ?
Po vytvoření objednávky obdržíte e-mailem její potvrzení. Objednávky expedujeme následující pracovní den. Využíváme služby přepravní společnosti WE/DO a Zásilkovny. Zásilky do výdejního místa jsou k odběru většinou do druhého dne. Dodání na adresu je 48 hodin od předání přepravci. Informace o odeslání zboží, včetně odkazu pro sledování zásilky, vám zašleme e-mailem po předání balíčku na podací místo přepravní společnosti.
Jak funguje rozvoz objednávek ?
Objednávky podané do 16 hodiny se rozvážejí ve stejný den mezi 17:00 - 18:00 hodinou. Pokud vám tento čas nevyhovuje, je možné se telefonicky domluvit na čase vyzvednutí po 18:00 hodině nebo o víkendu.
Chci stornovat objednávku.
Vaši objednávku můžete stornovat telefonicky nebo e-mailem. Zákon nám ukládá povinnost vrátit všechny peníze za zboží, a to včetně peněz za dopravu zboží k zákazníkovi, a to do 14 dnů od doby, kdy zákazník od kupní smlouvy odstoupil.
Jaké zboží je možné vrátit a jaké naopak ne ?
Odstoupení od smlouvy není možné například v případě:
- zboží, které podléhá rychlé zkáze (jídlo apod.)
- zboží v uzavřeném obale, které bylo z obalu vyndané a z hygienických důvodů už ho není možné vrátit
- zboží je poškozené nebo opotřebované