Často kladené dotazy

Potřebuji pomoc s vytvořením objednávky.

Zavolejte na tel. 739 888 949 a já vám pomohu projít celým procesem objednání na e-shopu. Při zadání objednávky na e-shopu je nutné, aby zákazník souhlasil se zněním všeobecných obchodních podmínek.

Mohu si do odeslané objednávky přidat další zboží, které jsem zapomněl/a ?

Ano, existuje možnost, pokud váš balíček ještě není zabalen a připraven pro vyzvednutí kurýrem. Zavolejte na tel. 739 888 949, a my vám řekneme, zda je možné položky přidat. V tomto případě byste vytvořili další objednávku s variantou dopravy osobní odběr a poznámkou při platbě v košíku - požadavkem přidat k objednávce č.

Kdy mohu očekávat svoji objednávku ?

Po vytvoření objednávky obdržíte e-mailem její potvrzení. Objednávky expedujeme následující pracovní den. Využíváme služby přepravní společnosti WE/DO a Zásilkovny. Zásilky do výdejního místa jsou k odběru většinou do druhého dne. Dodání na adresu je 48 hodin od předání přepravci. Informace o odeslání zboží, včetně odkazu pro sledování zásilky, vám zašleme e-mailem po předání balíčku na podací místo přepravní společnosti.

Jak funguje rozvoz objednávek ?

Objednávky podané do 16 hodiny se rozvážejí ve stejný den mezi 17:00 - 18:00 hodinou. Pokud vám tento čas nevyhovuje, je možné se telefonicky domluvit na čase vyzvednutí po 18:00 hodině nebo o víkendu.

Chci stornovat objednávku.

Vaši objednávku můžete stornovat telefonicky nebo e-mailem. Zákon nám ukládá povinnost vrátit všechny peníze za zboží, a to včetně peněz za dopravu zboží k zákazníkovi, a to do 14 dnů od doby, kdy zákazník od kupní smlouvy odstoupil.

Jaké zboží je možné vrátit a jaké naopak ne ?

Odstoupení od smlouvy není možné například v případě:

  • zboží, které podléhá rychlé zkáze (jídlo apod.)
  • zboží v uzavřeném obale, které bylo z obalu vyndané a z hygienických důvodů už ho není možné vrátit
  • zboží je poškozené nebo opotřebované