Reklamace a vrácení zboží

Objednávku může zákazník zrušit bez udání důvodu do okamžiku její expedice a to písemně na e-mail info@espanolka.cz.

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku v případech:

  • že se zboží již nedodává
  • před odesláním má zboží krátkou spotřebu trvanlivosti
  • výrazným způsobem se změnila cena u dodavatele zboží                                                                                                         

V případě této situace Vás budeme okamžitě kontaktovat za účelem dohody o dalším postupu.

Odstoupení od kupní smlouvy

  1. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal z hygienických důvodů jej není možné vrátit.
  2. Nejedná-li se o případ uvedený výše, či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do 14 dnů od převzetí plnění (rozumí se „převzetí zboží“) bez udání důvodu. Doporučujeme Vám odstoupit od kupní smlouvy písemně.  Zboží prosím zašlete i s vyplněným formulářem běžnou poštou na adresu: Españolka, Poštovní 515, 742 13 Studénka.
  3. K zásilce je třeba přiložit kopii účtenky, kontakt (nejlépe číslo telefonu) a číslo účtu, na který kupujícímu vrátíme peníze. Prodávající vrátí peníze z účtu do 14 ti dnů od obdržení vráceného zboží.

Prosíme zákazníka, aby si přijatý balíček zkontroloval ihned při převzetí zboží. Pokud zákazník následně zjistí poškození zboží, má dva dny na uplatnění reklamace ode dne doručení zboží přepravní společnosti.

Pokud zákazník odmítne přijmout poškozený balíček (zboží), je s ním sepsán reklamační protokol ve spolupráci s přepravní společnosti s termínem vyjádření do 30 dnů.

O stavu vyřízení reklamace se zákazník může kdykoliv informovat na e-mailu info@espanolka.cz nebo na tel. čísle + 420 739 888 949.

O výsledku reklamace bude zákazník informován telefonicky nebo elektronickou formou (e-mailem).